Kommunikatsiooni võtmeküsimused:

  • Kas keskkonnahoiuga seotud tingimused on partneritele (sh catering) teada?

  • Kas keskkonnahoiuga seotud tingimused on kauplejatele teada ja lisatud tingimustesse/lepingusse?

  • Kas kogu tiim teab ürituse keskkonnahoiu põhimõtteid?

  • Kas ootused külastajatele (nt võta oma tops kaasa) on kirjas sündmuse kodulehel, Facebookis (sh eraldi postitus) ja teistes kanalites?

  • Kas pöörasid keskkonnareeglitele, külastajatele seatud ootustele tähelepanu meediasuhtluses, nt pressiteates

  • Kas keskkonnaga seotud reeglid-ootused on selgelt nähtavad sissepääsul ja ürituse alal?

Kommunikatsiooni korraldamise kontrollküsimused


Kommunikatsiooni roll kestliku korralduse õnnestumisel on kriitilise tähtsusega. Seda nii korraldusmeeskonna ja partnerite vahelise suhtluse aspektist kui ka osalejate/avalikkuse teavitamine. Selleks, et kõik sujuks, tasub enda jaoks ära vastata all viidatud küsimustele. Suhtluse osas on äärmiselt oluline ka järjepidevus ja eeldamise vähendamine. 





  • Kas kauplejate/partnerite jäätmekonteinerite sildid on valmis ja paigaldatud enne esimese kaupleja/partneri saabumist?

  • Kas külastajate jäätmekonteinerite sildid on valmis ja paigaldatud enne esimese kliendi saabumist?

  • Kas kõigi kauplejate töötajatele on keskkonnareeglid ürituse algul üle korratud?

  • Kas heakorratiimile või koristusettevõtte töötajatele on keskkonnareeglid ürituse algul üle korratud?

  • Kas ja kuidas räägid oma ürituse keskkonnahoiu sammudest väljapoole? Milliseid sõnu ja fakte kasutad? Kas su faktid on kontrollitud allikatest?